joi, martie 29, 2007

Proiecte

Stateam sa ma gandesc la o intrebare care ma apasa de mult... "Ce ii face pe oameni sa se apuce de noi proiecte?"

Pana acum am gasit o singura explicatie si nu neaparat poate cea mai buna... poate ma ajutati voi...

Uite... idea de proiect vine doar pentru a ajuta la dezvoltarea personala... dar totusi vine intrebarea... "De ce abandonam anumite proiecte deja incepute?" la care chiar nu stiu ce sa raspund...

Ma uit la mine si ma gandesc ca am vre-o 4 proiecte personale in lucru... dar... doar unul activ temporar... si nu stiu de ce le-am abandonat pe celelalte...

Va rog ajutor...

Un comentariu:

  1. proiectul, indiferent de zona de interes pe care o vizeaza, este o extensie a personalitatii tale.... este "copilul tau"... petru ca un proiect sa prinda viata trebuie sa depui mult efort, de cele mai multe ori totul rezumandu-se la o lupta cu tine insuti... dar cand ai hotarat sa pui in practica o anumita idee, cand deja numesti acea idee "un proiect", este absolut necesar sa te dedici in TOTALITATE acelei idei... nu e o exagerare... altfel, proiectul tau se va transforma intr-o... gluma, in ceva atat de grotesc incat numai gandul te va dezgusta... asa ca dragul meu, atunci cand te apuci de ceva, FA-O BINE!, altfel nu are nicio valoare nici pentru tine, dar nici pentru altii... realitatea inconjuratoare e plina de mizerii de toate tipurile, unele dintre ele fiind la inceput idei indraznete si atragatoare... numai de tine depinde...

    de ce abandonam proiecte deja incepute? eu abandonez anumite proiecte pentru ca nu am destula sustinere din partea celor din jur sau ma simt dezamagita de evolutia proiectului... cred ca de cele mai multe ori abandonam diverse proiecte pentru ca nu le mai gasim relevanta, pentru ca multitudinea variabilelor care influenteaca un proiect se modifica uneori atat de rapid incat nu putem interveni eficient si, mai ales, pentru ca nu avem puterea necesara sa mergem mai departe... din fericire, eu ma intorc asupra proiectelor pe care le abandonez (slava Domnului ca sunt putine!)... si incerc sa fac in asa fel icat proiectul respectiv sa prinda viata asa cum mi-am dorit...

    iti doresc muuuulta rabdare si putere in a-ti duce la bun sfarsit toate proiectele! :x

    RăspundețiȘtergere