miercuri, ianuarie 16, 2008

Ads... and ads....

Avand in vedere postul precedent... aici... am vazut prin oras (a se citi Bucuresti) un minunat billboard, din pacate nu am avut cu ce sa il fotografiez... dar am reusit sa gasesc imaginea aici... si un articol referitor aici...
Trebuie sa spun ca nu sunt un mare fan al licentierilor foarte restrictive... si nu imi place sa mi se incalce drepturile mele... dar totusi desi am vazut multe ad-uri care se inspira unele din altele... dar nici unul ca asta... la Nicorette (c) care este o copie mai mult decat fidela la print-urile realizate pentru Marlboro... the Marlboro man.
Sunt de acord cu trucaje, parodieri si altele din gama, care de regula sunt necomerciale... dar totusi asta mi se parte furt...

Multumiri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu