marți, mai 19, 2009

Games

Cine si ce joaca?

Se va deschide o noua categorie, de jocuri, cine si ce joaca, cum joaca, si cum evolueaza.
Categoria va fi bilingva, uneori in engleza, uneori in romana si poate si rom-gleza (desi sunt adeptul exprimarii pure... dar ce sa faci, ne mai loveste si pe noi cateodata).

Asa ca sa procedam...

Ce joc... pai joc WOW (as in World of Warcraft). Cum arat acum, ma gasiti aici prin disponibilitatea www.3darmory.com. Pentru alte detalii pe eu.wowarmory.com.
Daca aveti sfaturi sau comentarii va astept.

Si ca sa fie treaba treaba, facem si leapsa la Ellis, SerialCharlie Lin-dai-yu, Animaloo

2 comentarii:

  1. Pai ce sa joc? */lol*. Unii stiu de ce. Joc WoW si...cam atat. Credeti ca nu e suficient? OMG, you overachievers :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sorry, nu imi plac jocurile video, prefer altele mai ...interesante. Am cochetat un timp cu un joc al carui nume imi scapa momentan prin care urmaream si prindeam infractori, mi-au placut mai multe versiuni de pilotat avioane militare si trenuri, dar de cativa ani nu mai joc. Am lasat copilaria pentru altii (si sunt destui). Ca un om matur, trecut de pragul unei varste cu greutate, mi-am gasit alt hobby, mai relaxant si mai datator de satisfactii. Dar tin sa subliniez ca, in general, barbatii sunt mai atrasi de jocurile video si tind sa nu se desparta toata viata de aceasta indeletnicire (chestie verificata). Bafta la joc, indiferent pentru ce anume optati!

    RăspundețiȘtergere